Saturday, November 1, 2014

Kris Dayanti Yakin Hafiz Suip Bakal Gamatkan Konsertnya!


KUALA LUMPUR, 31 OKT 2014 : Penyanyi popular Indonesia, Kris Dayanti akui teruja apabila mendapat tahu Hafiz Suip bakal jadi penyanyi jemputannya untuk bersama-sama bernyanyi di dalam Konsert Krisdayanti Live in KL 2014 yang akan diadakan pada 22 November ini.

Kris Dayanti berkata walaupun tidak pernah bersua muka dengan penyanyi Awan Nano itu, namun nama Hafiz sudah pun dikenalinya.

"Pertama kali dengar nama Hafiz, saya tahu anak muda ini paling Top sekarang di Malaysia. Saya juga tahu yang dia penyanyi bagus sebab dia menang di APM (Anugerah Planet Muzik) lalu. Rossa juga ada muatnaik gambarnya.

"Saya yakin Hafiz boleh menambahkan lagi semangat di pentas konsert saya nanti. Malah dia punya tarikan tersendiri dan moga-moga peminat-peminat juga akan datang menyaksikan konsert saya. Saya kira ini satu gabungan yang cukup mantap antara penyanyi Indonesia dan Malaysia.

"Lagipun sebelum ini saya dengar lagu-lagunya di Youtube. Paling saya suka, Ombak Rindu. Banyak kali saya dengar lagu itu, saya benar-benar suka. Ternyata range vokalnya sama dengan saya. Di sidang media ini, kali pertama saya bertemu dengan dia. Ganteng (kacak) juga orangnya," katanya kepada murai.com.my dalam sidang media kedua konsert tersebut yang diadakan di Hotel Royale Chulan.

Hafiz telah dipilih menerusi hasil 20,000 undian peminat di laman Facebook pihak penganjur One Drop Perfume. Hafiz bakal berduet dengan penyanyi diva Indonesia itu menerusi dua buah lagu iaitu Ombak Rindu dan Cinta nyanyian asal Kris dan Melly Goeslow.

Click here for full article :


No comments:

Related Posts with Thumbnails